Monday, March 12, 2007

Website pemasaran dan perniagaan berguna untuk anda lawati

Saya menemui satu laman web untk mendapatkan 400 artikel setiap bulan iaitu PLRPRO. Anda perlu membayar $97 sebagai ahli setiap bulan. Saya rasa mahal tapi berbaloi kalau anda dah ada income lain. Untuk newbie, saya cadangkan anda join membershipsite seperti affilorama. Banyak bimbingan dan tools yang anda dapat di sini. Anda juga boleh join nichesinabox. Tapi untuk permulaan, kalau anda masih tidak ada duit, mulakan dengan yang asas seperti honest income program.Anda juga boleh bermula dengan mudah dan murah melalui program yang diajarkan secara step by step ini iaitu autoblogincome system. Maaf saya tak dapat hendak review satu persatu tapi anda boleh lihat sendiri dengan melawat setiap laman web tersebut.Kalau anda serius dengan affiliate dan adsense, jangan ketinggalan untuk mendapatkan cara bagaimana membuka akaun clickbank dan paypal untuk orang Malaysia. Clickbank penting kerana banyak barang yang anda boleh dapatkan di sini untuk dijual. Komisennya pulak tinggi.Paypal pula ptg untuk anda menerima dan membuat pembayaran. Sila kunjungi PaypalMalaysia untuk mengetahui lebih lanjut. Sebelum anda memulakan apa-apa program adsense dan affiliate, sila dapatkan Adsense Seo Guide ini terlebih dahulu. Saya akan cuba review setiap program yang telah saya nyatakan pada kesempatan lain.

No comments: