Sunday, March 11, 2007

US 2,200 Sebulan Dengan Hanya Menulis Artikel

Hari ini saya membuat pelbagai research mengenai cara yang mudah untuk mendapatkan duit melalui internet. Berdasarkan pemerhatian, saya mendapati cara terbaik ialah kaedah Bum Marketing yang tidak memerlukan anda mengeluarkan duit tetapi anda perlu tahu menulis artikel ( sekiranya anda tidak pandai, saya akan terangkan cara-cara yang boleh anda gunakan). Pada post yang lepas, saya telah menerangkan mengenai kaedah yang diperkenalkan oleh Travis Sago iaitu Bum Marketing Method. Kali ini saya ingin memaparkan video yang mendedahkan seorang lelaki yang telah menunjukkan langkah demi langkah bagaimana dia membuat duit sebanyak Us 2,200 sejak October 2006 dengan masa 10 jam seminggu menggunakan kaedah bum marketing tanpa mengeluarkan sebarang kos. Sila kunjungi
Affiliate Marketing Diary.

No comments: